
"چای که مرغوب نباشد چیزی به آن اضافه می کنم:چوب دارچینی، هِلی، نباتی، شده چند پَر بهار نارنج،چیزی که آن مزه و بو را تبدیل به عطر ِخوش و طعم ِخوب کند."زندگی هم گاهی می شود مثل همین چایباید با دلخوشی های کوچک طعم و رنگش را عوض کنی،یک چیزی که امید بدهد به دلت،انگیزه شود،بنزین باشد برای حرکت ماشین زندگی ات،بعد ماشین تخت گاز می رود تا آنجایی که باید… .+️زنده باد امید،زنده باد امروز با همه ی حال خوبش :))) عز پی نوشته: امروز که میشه دیروز در واقع ؛)xa0...
ادامه مطلب